Träningsmål!

ÄNTLIGEN! Mitt första träningsmål och mitt första mål i år är klart! Att springa vårruset 5 km! igår hände det! Är så sjult stolt över mig själv! Det var tungt och as jobbigt men så värt det!
I måndags så var jag ute med Josefine och V i skogen och letade checkpoints i 2,5h. Inte mitt smartaste drag. V väger väl runt 13 kg nu och att gå runt och bära på henne i skogen på ställeb utan stigar var en rejäl utmaning. 
Men vi lyckades! Men min kropp gör ont över allt! 

Men snart är det äntligen semester. Jobbar två nätter nu och sen lör och sön sen går jag på semester! Ska bli så skönt! En vecka hemma och umgås med vänner och familj. Sen en vecka på Grekland med P:s familj! Ska bli så mysigt! 

Idag blir det lugnt. Vi ska åka en sväng till Birsta och sen hem och bara ta det lugnt inför nattjobbet inatt.  (null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0