Upp och ner

Ja, ungefär så har veckan varit. Upp och ner. Börjar bra slutar någorlunda bra. 
Rört på mig 5/7 dagar vilket är sjukt bra! Men kosten!!!! Alltså blir så sjukt leds på mig själv! Jag vet att jag äger alldeles för MYCKET och fel! Men ändå äter jag?! Vart finns logiken?

Att socker kan sätta ett sådant järngrepp om än. Jag förstår inte det. Bara en liten grej med socker och sen är jag fast i sockerträsket!! Sjunker längre och längre ner. Tur att det är ny vecka och nya tag imorgon! Nu jävlar måste det bli ändring på detta! Vill ju inte vara tjock! 

Men det absolut bästa denna veckan var att jag orkade springa 4 km! SPRINGA 4 km! Är så sjukligr jävla stolt över mig själv! Så vårruset känns inte så skrämmande på tisdag! 

(null)
Massor med aspludd i skogen
(null)
Våra nya badenbaden stolar! Tyvärr spöregnade hela em så vi hann inte inviga dom idag! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0