Fest

Igår var denna mamman på fest med jobbet! Alltså det går knappt att beskriva med ord hur roligt det var! Åt gott och dansade hela natten! Kom hem vid 02:35. 
Den roligaste kvällen på länge! 

Var på gymet igår innan jag åkte iväg på festen + att jag fick ihop två promenader och två danstillfällen där ena var på 55 min! Inte konstigt att man har träningsvärk lite över allt. 

Idag har min bror, hans tjej och deras tjejer varit här och umgåtts. Grillen åkte fram och årets första grillning är gjord! 

Jag och V är ensamma ikväll då pappan är på fest ikväll. Vi åt grillrester till middag och sen tog vi ett bad. 

Hon somnade vid 19:00 så nu har jag lite egentid. En film på tvn som jag slö kollar på och ska ta och poppa popcorne. 

Imorgon blir det veckohandling och en sväng till IKEA 😊  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0