Ny jobbvecka

Och ordningen är återställd här hemma. P och V kom hem i lördags lagom efter att jag hade haft en överasknings babyshower med ett par kompisar här hemma. 
Ps mamma följde med upp och är på väg hem nu. 
Jag och V busar runt här hemma. Ska försöka sova en timma eller två sen innan det är dags för natt jobb för min del. 

Jag och Ps mamma var ute och gick i 1h och 40 min idag på förmiddagen med V i vagnen. 
Ska ta mig till gymmet innan jobbet ikväll. Känner att jag har slappat till det totalt. 

Vågen visade - 300g denna veckan men med förra veckans +700g så känns det rätt surt. 
Så nu måste jag verkligen sluta fusk räkna och ta tag i träningen. 
Vill verkligen komma i mina sommarkläder. Vill inte köpa något nytt. 

Nu ska jag och V käka mellis och sen gå ut och leka tills P kommer hem. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0