Påsk

Förra helgeb blev inte som vi tänkt oss. Magsjukan slog till torsdag natt. Jag fick åka hem från jobbet och vi låg hela familjen i soffan och kräktes. Så våran mys helg blev inställd. 

Vi piggade alla på oss under helgen och jag kunde jobba som vanligt i veckan. 

Idag åkte V och P iväg söder ut för att fira påsk hos Ps familj. Så jag är ensam en hel vecka. 

Veckans vikt visade -1,5 kg! Så har nu gått ner 19,5 kg. Mitt önskemål var att komma ner under 90 till påsk. Väger nu 91. Så nära är jag. Får se på måndag hur denna veckan har gått. 

Ska njuta av egentid och jobb nu när familjen är borta. Fönster ska putsas och förråd ska rensas och städas. 

Nu ska jag mysa med syskonbarnen och resten av familjen. 

Glad påsk!  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0