Nystart

+0,8 visade vågen. Mycket MYCKET mindre än vad jag trodde. Jag trodde vågen skulle visa +2kg eller mer. Har verkligen slarvat med kosten. 

Men igår och hitills idag har gått bra. Väntar på att barnet ska vakna så vi kan gå ut och gå ner till havet. Se om svanarna har kommit tillbaka, blöta fötterna och njuta av vädret.

Känns som att sommaren äntligen har kommit hit. 24 grader i skuggan, blåser dock lite men vad gör det. 
Varit ledif i två dagar nu efter helg jobb. Vilket har varit toppen! Imorgon blir det utbildning 8:30-17 och natt jobb på torsdag. Sen är man ledig i 4 dagar! Det har nog aldrig hänt innan! Så jag ska verkligen passa på att njuta. 

Skuööe egentligen behöva ut och springa för Vårruset är ju nästa vecka på tisdag. Känner ingen press utan det får gå som det går. Runt kommer jag ta mig, men frågan är om jag orkar springa 5km eller om jag måste gå emellan åt. 

P ska iväg på AW med sitt jobb ikväll så jag får mysa extra med V och får köra ett hemmapass istället för gymmet. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0