Ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter. 
Vågen visade +-0 denna veckan. Är väldigt nöjd med det. Har inte skött mig helt och hållet. 

Försöker fortfarande ta mig till gymet, men latmasken i mig tar över. 

Så svårt att få till privatliv, jobb och träning. Förstår inte hur folk får till det. 
Men denna veckan ska jag ta mig till gymmet två gånger och köra ett hemmapass. 

Har en fem dagars vecka på jobbet denna veckan. Två kvällspass och två dagpass. Så förhoppningsvis hinner jag träna innan jobbet någon dag och efter jobbet någon dag. Allt beror på hur mycket det är att göra på jobbet och hur det är hemma. 

Jobbade ett 10-17:30 pass idag. Hamnade i soffan och har inte tagit mig upp. Jag och P ligger och tittar på master chef Australien. 
Blir en tidig kväll för mig idag.. huvudvärken som hållt i sig hela helgen är tillbaka. Så hoppas jag kan sova bort den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0