Återhämtning

Två dagar på kurs, sitta still i fler timmar. Verkligen inte min grej! Så igår vart det en promenad innan jag åkte iväg + två stycken till på kvällen. En innan och en efter middagen. 
Kvällspromenaden var MAGISK! Vi gick längs med älven och solen sken. Som balsam för själen! 

Idag kom jag hem, hoppade av i Härnösand och mötte upp mamma. Så åkte vi hem till mig. Åt middag med familjen och bara myste! 
Sen drog jag ut på första löpturen ute för iår (och någonsin typ)! Orkade springa i 17 min innan mina knän och min rygg sa ifrån! Är sjukt nöjd över det! Men måste verkligen köpa mig nya skor om jag ska kunna springa överhuvdtaget! Så det ska jag ge mig själv i en försenad morsdagpresent! 

Så imorgon efter jobbet blir det en sväng förbi xxl och köpa mig ett par! 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0