Morsdag

Hela veckan har varit jobbig på alla plan! Feber varannan dag, utan smak varannan dag. Få höra vilken dålig kompis man är och få små pikande  kommentarer hela tiden. 
Har gråtit varje dag den här veckan, det var läänge sen jag gjorde det sist. 
Så maten har gått skit hela veckan. Att man så lätt faller tillbaka i gamla vanor när det blir motigt! Fattar inte! Jag vet ju bättre! 

Men har i alla fall fått umgås med min mamma! Så välbehövligt! Shopping i fredags, hittade äntligen bikini som sitter snyggt! 
V fick nya badbrallor och sandaler! Nu längtar man extra mycket till sommaren och Grekland! 

Idag var vi på kosläpp! Så sjukt mysigt! Mjölk och bulle fick man. Köpte även lotter och vann en del fina saker, så är sjukt nöjd. Fick umgås med lillebror, svägerskan, mamma och mina syskonbarn! 

Nu laddar man upp för en ny arbetsvecka. Är bara ledig en dag nästa vecka + att jag ska iväg på kurs i två dagar. Känns rätt surt nu. Skulle velat vara ledig en dag till i alla fall. Såg på mitt schema att jag har varit ledig en helg i maj och jobbat resten 🙄 

Ja men nu ska V sova och jag ska ha egentid med P.  (null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0