På väg hem

På väg hem från Umeå! Två helt fanrastiska dagar men roliga och väldigt lärorika föreläsningar. God mat och trevligt sällskap. 

Men det ska bli väldigt skönt att komma hem till familjen nu. Längtar ihjäl mig efter dom! 

Sen inatt kom ju även det nyaste tillskottet till "familjen" min bästa kompis fick en liten tjej inatt! Så måste åka förbi bb och hälsa på och sniffa bebis! 

Tåg resan hem nu känns extrem lång! Vill vara hemma nu! Inte sitta på ett tåg i 2,5 h till! 

Det är alltid roligt art åka iväg och göra annat, att få sakna och längta. Men nu har man varit borta för mycket. Att jobba heltid och sen åka iväg 2 dagar är inte jätte roligt. Ska ju jobba i helgen med. 
Men nästa vecka är jag mycket ledig så då kan jag bara vara hemma och mysa! Tvångsgosa med både barnet och sambon! Haha. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0