Vakna tidigt!

Idag valde V att vakna kl 5. Så vid 8 var hon såå trött så då vart det en promenad  på 45 min. Hon sov så gott i vagnen och jag njöt av solen. 

Sen vart det en tur till ikea, vi har inte varit nöjda med hallen sen vi flyttade hit. Vi har funderat fram och tillbaka och nu äntligen har fått till det! Så nu är vi super nöjda! 

Imorgon bär det av till Sthlm för att fira min mormor som fyller 90 år på lördag. Ska bli så mysigt att träffa mormor, mamma och resten av släkten. 

Det är så skönt att vara hemma och ska vara ledig fram till söndag. Har jobbat alldeles för mycket känner jag. Går runt med lite feber, ont i kroppen och en trötthet som aldrig går över känns det som. Man glömmer så lätt bort att ta hand om sig när man jobbar. Måste bli bättre på det igen!  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0